21 Ekim tarihinde uraw kozmetik'ten 2 adet ürün sipariş ettim. Parasını da online ödedim. Ödememi yaptıktan 30 saniye sonra telefonum çaldı, siparişi aldıklarını ürünü o gün yola çıkartacaklarını söylediler.
Ürün ulaşmayınca 23 ekim'de yine aradım. Bana "ürünün gönderimi yapılmamış. Ayrıca online ödediğinizi de göremiyoruz. Bize ödediğinizi ispat eden bir belge fotoğrafı gönderin" dediler.
Whatsapp'tan ödeme yaptığıma dair ekran görüntüsü gönderdim. Yanında sipariş numaramı ve iptal istediğimi de belirttim. Gelen cevap şu: "merhabalar efendim yoğunluktan dolayı geri dönüşler geç sağlanabilir. İsim ve soruyu belirtirseniz geri dönüş sağlayabiliriz. "
Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.
Yorumlar