Ana içeriğe atla

Uraw Kozmetik İzinsiz Satış

Uraw kozmetik Mavi serum ürününü bir haftadır araştırıyorum. Ama ne yazık ki ürün hiçbir eczanede yok ve sağlık bakanlığının izni yok. Ecza depolarında böyle bir serum yok ama internette reklamlar çok iyi dönüyor. Müşteri hizmetlerini aradım. Anadolu yakasında hangi eczanelerde var diye bana sadece Acıbadem de h... L eczanesinde var dediler. Bende eczaneyi direk aradım ürünü sormak için ama böyle bir ürünün olmadığını söylediler.

Daha sonra tekrardan müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer Avrupa yakasında Başakşehir de p... K eczanesini bir arayın dediler ve aradım evet böyle bir ürün var dediler. Ben de sordum, bu ürünün hiçbir ecza deposunda olamadığını ve nasıl temin ettiğini sordum. Size ne nasıl temin edersem ederim dedi. Eczanede bakanlığın izni olmadan hiçbir tıbbi ürün satılamaz.


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Polat dedi ki…
Yakında bu firma patlar olan yine saf gariban halka olu
Kutlu dedi ki…
Güven vermesi açısından her türlü işgüzarlığı yapmışlar pes doğrusu. Birkaç eczaneyle anlaşıp sorulduğunda evet satıyoruz denmesi için pazarlık yapmışlar. Oysa ki yalnızca kimyasal mavi bir boya. Saç çıkardığı falan yok. Psikoloji bırakmıyor adamda.
Berkan dedi ki…
Sağlık ürünlerinin kesinlikle denetim altında eczanelerde satılması lazım aksi taktirde çok fazla sağlık sorunu oluşabilir.
Kudret dedi ki…
Dediğiniz gibi bir ürünü almadan önce kesinlikle sağlık bakanlığının onayı var mı kontrol edilemeli. Reklamlara, ünlülere kanmamalı. Özellikle internet ortamında ne olduğu belirsiz binlerce ilaç satılıyor, işin ucunda sağlık var. çok dikkatli olmak lazım
Burak İlk dedi ki…
Sağlık bakanlığı onayı yok, Bazı etik değerlere aykırı davranan eczaneler dışında, eczanelerde satışı yok. Keşke herkes sizin gibi ürünü almadan önce bu denli bir araştırma yapsa. İnternet reklamları yanıltıcı olabiliyor ve insanların algılarıyla oynuyorlar.
Yavuz dedi ki…
İzinsiz satış nasıl yapılabilir anlamıyorum. Eczaneler şifa dağıtmak için varken bizzat sağlık sorunu yaratacak ürünü eczane diye güvenip alacaklar. Yazık ki eczanelere bile güvenemeyeceğimizi anlıyoruz buradan. Sağlık bakanlığı olmayan ürünü tedarik etmek bu kadar basit olmamalı. Burada insan sağlığı söz konusu, pazardan biber almıyoruz...
Batuhan dedi ki…
Minareyi çalan kılıfını hazırlar diye bir atasözü var. Bunlar da her şeyi hazırlamışlar. Ben de arayıp neden eczanelerde yok deyince "Çok çabuk satılıyor efendim" dediler. Devletin bunlara nasıl göz yumduğunu hala anlamıyorum.
Doğukan dedi ki…
Bu kıytırık ürünlere eczanelerin nasıl göz yumduğu konusunu bende anlayabilmiş değilim. Şimdi ben eczaneye kendi yaptığım ilacı hiçbir teste tabii tutmadan götürüp koyabiliyor muyum gerçekten çok ilginç bir ülkede yaşıyoruz. Allah sonumuzu hayır etsin...
harun dedi ki…
zaten bakanlık böyle bir ürüne onay vermez. az bi şey saçımız vardı onuda döktüler. firmanın herşeyi kaçak. ne fatura var ne yetkili. iade etmek istiyoruz telefonlar suratımıza kaptıyorlar. eczanelerde olmamsı bile şüphenlendirici durum. ürünü kullanmayın merdiven altı üretim kesin.
Mahmut dedi ki…
Bakanlık izin vermediyse ünlüler nasıl reklamlarını yapmaya kalkışırlar, o kadar çok mavi su reklamı gördüm ki alıp deneyeyim dedim ama dediğim güne lanet olsun, saç çıkarmayı bırak psikolojim bozuldu hem paramızdan olduk hem saçımızdan mavi su dan davacıyım.
Ünlülere de helal olsun bir defa daha güvenimizi boşa çıkardıkları için.
erenacisu dedi ki…
Vallahi diğerleri gibi direk balıklama atlamayıp ürünü araştırmak ile ne iyi etmişsiniz.Keşke herkes sizin gibi önce ürünü bir araştırsaydı.O zaman kimse mağdur olmazdı ve bu ve bunun gibi şirketler de hiç türemezdi.Umarım insanlar bu konuda daha çok bilinçlenir.
Can dedi ki…
Burada ürünün temin sürecine dair birtakım şaibeler bulunmakta. Büyük ihtimal aradığınız şahısta işin win to win kısmında. Yani hem kazandırıyor hem de kendisi de kazanıyor. Öncelikli olarak ürün üzerinden gerçekleştireceğiniz şikâyeti sonrasında şahıs üzerinden devam ettirmeniz avantaj olacaktır. Stoklarda bulunmaması bile soru işareti yaratan bir durum.
metinalp dedi ki…
Muhtemelen oyalama amaçlı başlarından sizi atabilmek için bir kaç yer sallamışlar. Araştırmanız yerinde olmuş bir çok insan gibi direk sipariş vermemeniz takdire değer bir hareket. Bu durumu gerekli yerlere rapor ederseniz ve internette yayarsanız gereken yapılır diye umut ediyorum.
Mert dedi ki…
Ulan ne adamsınız be bide eczaneler ile anlaşmışlar kim bilir kaç para vermişlerdir yazıklar olsun sizin gibi eczacılara insanlara yardım edeceğiniz yerde insan sağlığıyla oynuyorsunuz. Aldığınız diplomaya yazık bakanlığa şikayette bulundum en kısa zamanda sonuç alınacaktır
Umut dedi ki…
Abi mağduruz mağdur bu nasıl bir adalet ya gidip 5 sene okuyor insanlara yardım edecek diye bir de bakıyorsunuz ki insanları zehirliyorlar bu mu mesleğinize insanlığa saygı utanın insan olamadığınız için..
tarıksaltan dedi ki…
Gerçekten çok şaşırdım. Sağlık Bakanlığı'ndan izin alınmadan bu ürünün satışını gerçekten bir Eczane nasıl yapabiliyor? Bu kadar düştü mü bu işler? Bu işlerden kastım da ''sağlık söz konusu''. Ne yazık ki bir kez daha görüyorum, güvenilebilecek hiçbir şey kalmamış. İnternetten sağlık ürünleri araştırması yaparken çok daha dikkatli olmak gerekiyor.
Ahmet İyi dedi ki…
Ben bulunduğum semtteki eczaneden sipariş vererek aldım. Niye tutmuyorsunuz sipariş üzerine getirtiyorsunuz diyorum öyle satılıyor diyorlar. Bakanlık onaylı bilgisi veriliyor fakat muhtemelen sadece 1 ürünleri onaylı ve öyle reklam yapıyorlar. Ucuz olduğu içinde herkes internet üzerinden sipariş veriyor ve alıyorlar gelirse tabi. İade sansınızda pek fazla yok uğraşmak gerekiyor. Telefon ile bilgi veriliyor bazı yerlerde var diyorlar fakat muhtemelen heryer ile çalışmıyorlar ondan dolayı dışarda bulunamıyor.
mustafasahin dedi ki…
Gerçekten epey şaşırdım. Sağlık bakanlığından izin alınmadan bu ürün satışını bir eczane nasıl yapabiliyor.Bu değerler bu kadar düştümü yahu. Bu değerler derken demek istediğim insanların sağlığı söz konusu iken yanlış işler yapıyorlar. internet üzerinden sağlıkla ilgili alınacak ürünler hakkında araştırma yaparken çok daha dikkatli olmalıyız
Şahin dedi ki…
Alanlara çok geçmiş olsun. Ürünün daha doğrusu firmanın her yanı dolandırıcılık kokuyor. Ve ne yazık ki ben bu tecrübeyi ürünü alıp mağdur olduktan sonra edindim. Sağlıksız bir ürün olduğu için sağlığımıza zarar verdiği için eczanelerde satılmaması gayet normal. Tek tavsiyem almayın aldırmayın alıp da benim gibi mağdur olanlar da hakkını arasın.
veliusta dedi ki…
Doğru söylüyorsun dostumbakanlık onayı olmadan eczanelerde ürün satışı yasak ve duyduğum kadarı ile satan eczaneye büyük cezalar ve yaptırımlar uygulanıyor.reklamalrda her eczanede var deniliyor ama koskoca istanbulda iki eczane ismi ermeleri gerçekten garip.Eczaneyi geçtim doktor tavsiyesi olmadan kullanmayın.Bir dermatologa danışın.
Ersen dedi ki…
Yandaş eczanelerdir. Yandaştan kastım, firma bazı eczanelere para yediriyor bu eczanelerde ürünü pazarlıyor. Ne sağlık bakanlığının, ne de tüketici haklarının bilgisi olmuyor. Üstelik böyle eczaneler ürün daha iyi satılsın diye afiş yapıp dükkanlarına yapıştırıyorlar. Durumu geç olmadan yasal mercilere bildirmelisiniz. Geçmiş olsun.
Mustafa68 dedi ki…
Keşke ünlüler'e verecekleri reklam parası yerine önce izinleri alıp, kaliteli bir ürün piyasaya çıkarsalardi. Reklam işini çok iyi yapmışlar umarım insanlar dolandirilmaz. Forumlar da gördüğüm kadarıyla bir çok insan şikayetçi. Umarım bakanlık satışını tamamen yasaklar ve piyasadan silinirler.
ömer dedi ki…
Ben her eczanede satılıyor diye biliyordum, demek bundada bir bit yeniği varmış. Zaten imkansız gibi bir şey, böyle saçma içeriği gizlenmiş bir ürünün eczanelerde satılması. Bir sürü mağdur kişi var. Devletin bu duruma el atmsaı lazım, ünlüler hangi akla hizmet bu ürünü tanıtıyor onuda anlamıyorum.
Fırat dedi ki…
Gerçekten çok yazık Eczanelerde satışımız var diye insanların güvenini kazanıyorlar. Görüyorum ki hiç bir eczanede satışları yok.. Amaç insanları çok rahat kandırabilmek. Üstelik sağlık bakanlığı izni olmayan bir ürün. Size tavsiyem hiç vakit kaybetmeden bakanlığa şikayette bulunun mutlaka bir cezası vardır.
vakkassahin dedi ki…
Arkadaşlar lütfen bu tür izinsiz ürünlere çok dikkat edin. Aman sonra sağlığınızdan olmayın. Ayrıca bu bilgilendirme gerçekten çok güzel olmuş. Daha önceki yorumlarımda da bu tür ürünlere izin verildiğini sanarak insanların günahını almışım. Kesinlikle dikkat edilmeli bence.

Diğer Şikayetler

Uraw mavi serum minoxidil ve doğum kontrol hapı içeriyor

Şubat 24, 2020 TÜBİTAK'tan alındığı iddia edilen resimde geçen rapor doğru mu acaba? Rapordaki İçeriğinde doğum kontrol hapı ve Minoxidil olduğu yazıyor. Kutu içeriğinde bu maddeler yazmıyor. Minoxidil'in %5'ten fazla içermesi özellikle erkekler için son derece riskli.

Uraw Tüy Dökücü Ve Azaltıcı Sprey

Hiçbir şekilde tüyleri dökmüyor 10 dakika bekletmeme rağmen tüylerimin yarısından çoğu dökülmedi memnun kalmadım yanında maske ve jel veriyorlardı ama jelde gelmedi çok büyük ümitlerle almıştım maalesef beklentilerimi karşılamadı uraw kozmetik iade istiyorum

Uraw Kozmetik Prime color Ürün Kalitesizliği

Uraw Kozmetik'den 7 parça ürü aldım. Hiçbir sonuç alamadığım birinci ürün "Prime color" beyaz saçları ana rengine döndürüyor diye kullandık. İki buçuk ay hiçbir sonuç almadım. Ben ve iki kız arkadaşım daha kullandık hiçbir sonuç almadık. İade için de yorucu bir iletişim süreci yaşadım. Showroom'dan aldık gidip görelim diye. Hiçbir ürününden memnun kalmadım. Kirpik serumu dış kabı bile iki günde çatladı. Prime color ürününün saçları ana rengine dönüştüğüne inanmıyorum. Ünlülerin de 2,5 ay bu ürünü kullanıp sonra insanlara önerdiğine hiç inanmıyorum. Ayrıca başlangıç için küçük bir kısma uygulamaya başladım. Aynı sonuç mecbure dip boya yapmak zorunda kaldım. Üarkadaşımızın sonuçları.

Uraw Kozmetik Bir Tane Tüyüm Bile Dökülmedi

Ben yaklaşık 20 gün önce uraw tüy dökücü sprey aldım. Kullanma talimatına birebir uygun bir şekilde kullandım ama bir tane tüyüm bile dökülmedi. Normal sudan hiçbir farkı yoktu. Defalarca denedim ama hep aynı sonuç. Verdiğim paraya ve zamana yazık oldu.

Uraw Kozmetik 331 TL'mi İade Etsinler

Https://www.urawshop.com sipariş verdim. At kuyruğu bitki özlü şampuan. Ürün geldi. 331 TL kendi sitesinde 82 TL diyor. Bunun için müşteri hizmetlerine ve WhatsApp numaralarına bildirdim. Fatura düzeltileceğini söyleyip sizlere hem mail yolu ile hem de kargo olarak yönlendireceğini söylediler. Mail hiçbir şekilde düzeltilip gönderilen bir fatura olmadı. Bugün akşam üstü kargo geldi. Açtım baktım eski gönderdikleri faturanın aynısı. Bir daha yeniden düzenleyip göndermişler. Bir şampuan 331 TL olamaz. Haydi olsun diyelim kendi resmi sitelerin de 82 TL yazıyor. Madem öyle benim 331 TL mi iade etsinler. Ürünleri açılmadı. Jilatini dahi üstünde faturada ne yazmışlarsa hangi ürünse kendilerine göndereğim.

Uraw Kozmetik Ciddi Saç Döküyor

Uraw Kozmetik 'ten yaklaşık 3 hafta önce aldığım serumu kullanıyorum saçlarım felaket şekilde dökülmeye başladı. Avuç avuç saç döküyor. Mavi serum mağduru olarak yazıyorum. Arkadaşlar uraw kozmetik ' ten 2 tüp aldım. Bir ümitle kullanmaya başladım. Gerçekten sonuç çok kötü olan saçlarım iyice açıldı. Kesinlikle insaniyet namına bu yorumu yazıyorum almayın. Parasını geçtim gerçekten olan saçlarınızı kaybedersiniz. Ben yaşadım siz yaşamayın saygılarla iyi günler dilerim...

Saç çıkaran binox yeni facebook adresini açtı

Saç çıkaran serum   2015 yılında buluşu olan Mavi suyun ilk mucudi olan Bingöllü fatih, 2019 yılında sağlık bakanlığı onayı da alarak mavi suya binox adını vermişti. Kısa sürede popülerlik yakalayıp talebe yetişemeyen Binox maalesef kozmetik firmalarının bu boşluğu doldurmak adına sahte mavi serum üreterek TV reklamları, instagram, facebook, Twitter vb reklamlar ile Türkiyenin gündemine oturmuştu. Mavi suyun adının bu sahte ürünler ile lekeleneceğini düşünen bingöllü fatih binox mavi suyun rengini beyaz serum çevirmişti. Ürettiği ürünün etkilerine güvendiği için rengini değiştirmişti. Saç çıkaran serum Binox öncesi sonrası  Buna rağmen kozmetik firmaları önce bingöllü fatihin youtube hesaplarını şikayet ederek kapattılar. Daha sonra Twitter ve instagram üzerinde doldukça takipçi sayısı fazla olan Binox hesaplarını da bu şekilde kapatmayı başardılar. Bunun üzerine bingöllü fatih facebook hesabında öncesi sonrası resimleri paylaşarak daha fazla kitleye ulaştı. Öyleki bu sayfa tüm mavi se

Mavi suyun babası Bingöllü fatih Saç çıkaran binox serum şampuan

Bir zamanlar bingöllü fatih saç çıkaran losyon olarak Türkiyenin gündemini meşgul eden ilaç, şimdilerde Saç çıkaran binox olarak gündemi meşgul etmekte. Bingöllü fatih ürettiği doğal sebze meyve bitki içerikli ilacına binox markası olarak patent almayı başarmış. Bingöllü Fatih'e ruhsatsız ürün adı altında açılan davalar sonucunda bingöllü fatih el yapımı ürünlerini zorunluluk gereği binox olarak patentlemiş. Yasal süreçte sipariş alımlarını durdurmak zorunda bırakılan bingöllü fatih uzun dönem alış verişi durdurmuş. Bu dönemden sonra ortaya hileler çıkmaya başlıyor. Türkiyenin dört bir yanında dünyada ilk kez saç çıkarmayı başaran bir mavi su konuşuluyor. Hali ile insanlar arayışta ve bu mavi sıvıyı kullananları görenler kendileri de heyecan ile sabırsızlıkla kullanmak istiyor. Evet kabul etmek gerekiyor ki Türkiye ve hatta dünyanın bir çok ülkesinde Bingölden gelen bir mavi suyun saç çıkardığı konuşuluyor. Üstelik ortada ne bir reklam var nede sosyal medya çığırtkanlığı. Fısıltı g

7 şişeden fazla uraw mavi serum kullandım boşa para harcadım

Mart 3, 2020 Uraw Kozmetik'ten güvenerek aldığım blue heir, Mavi serum kesinlikle işe yaramayan bir çöpten başka bir şey değil. 5 ay boyunca 7 şişeden fazla Mavi serum kullandım. Başlarda tüylenir gibi oldu fakat 2. Aydan sonra ilerleme durdu. Ben inatla devam ettim kullanmaya ve 5 ay sonunda paramı boşa harcadığımı çok iyi anladım. Bu konuda elimde şişeler kutular vs. Her şey var avukatımla görüşmeyi düşünüyorum. Ben tavsiye ettiğim arkadaşlarıma da mahcup oldum. Bu mağduriyetlerini birkaç dilekçeyle avukatıma vereceğim.