Ana içeriğe atla

Uraw Kozmetik Ciddi Saç Döküyor

Uraw Kozmetik'ten yaklaşık 3 hafta önce aldığım serumu kullanıyorum saçlarım felaket şekilde dökülmeye başladı. Avuç avuç saç döküyor.

Mavi serum mağduru olarak yazıyorum. Arkadaşlar uraw kozmetik' ten 2 tüp aldım. Bir ümitle kullanmaya başladım. Gerçekten sonuç çok kötü olan saçlarım iyice açıldı. Kesinlikle insaniyet namına bu yorumu yazıyorum almayın. Parasını geçtim gerçekten olan saçlarınızı kaybedersiniz. Ben yaşadım siz yaşamayın saygılarla iyi günler dilerim...


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Basri dedi ki…
Bu firmadan bende 4 kutu aldım hepsi bitti ama maalesef saç çıkmadı acaba bende sadece böylemi oldu diye düşündüm ama internette baktım herkes şikayetçi
Rüstem dedi ki…
Ürünü tanıtan renkli gözlü kişi tam bir şeytan öyle güzel aldatıyor ki insanları kuldan utanmaz Allah'tan korkmazlar
Taner dedi ki…
2 ayda var olan saçlarımı dökdü bırakınca dökülme durdu
Bünyamin dedi ki…
Dün bir forumda şikayet konusu vardı adamın kafa derisi balon olmuş demek ki çok ağır kimyasal içeriyor
Kutlu dedi ki…
Hem para verecekseniz , hem de saçını dökülecek. Bir umutlarla aldığınız Uraw ürünü ile sadece paranıza yazık etseniz yine iyi. Olan saçınızı da dökmesi ve üstüne üslük sivilce çıkarması insanı perişan hale sokuyor. Çevren tarafından alay konusu olmak ise cabası..
Kudret dedi ki…
Umarım sesinizi duyurabilirsiniz, sizin gibi başkalarınında sağlığı ve saçları kötüleşmez. Resmen paranızla rezil olmuşsunuz geçmiş olsun. Sağlık kuruluşlarına başvurun lütfen.
Burak İlk dedi ki…
Mavi Serumu kullanan neredeyse herkes mağdur olmuş durumda. İçerisinde ki kimyasallar neyse artık saçı döküyor çıkaracağı yerde, parasını önemsemiyor insan artık giden saçlarına yanıyor. Uraw Kozmetik sahte ürünlerle insan sağlığıyla oynamaktadır.
Yavuz dedi ki…
Efendim yaşadıklarınızı çok iyi anlıyorum çünkü ben de aynı mağduriyeti yaşıyorum maalesef... Paramızla rezil oluyoruz resmen. Bende ürünün yarattığı hayal kırıklığı ve üzüntüyü kelimelerle tarif edemiyorum resmen. Hem paramdan hem mevcut üç beş tel saçımdan oldum. Tam bir yalan ürün... Geçmiş olsun umarım daha fazla insan mağdur olmadan ürünü kaldırırlar...
Batuhan dedi ki…
Şehir dışında okuyorum. Reklamları görünce dikkatimi çekti. Gün geldi aç yattım. Sırf bu ürüne para biriktirmek için. Parayı biriktirdiğim zaman çok sevinmiştim. Ürünü kullandım biraz saçlarım dökülmeye başladı. Belki benden kaynaklıdır diye düşünüp kullanmaya devam ettim. Gel gör ki sadece param gitmedi. Saçlarımda gitti. Acı bir yaşanmışlık oldu.
harun dedi ki…
öyle bir reklam yapmışlar ki bende sanıyorum çok iyi ürün . hemen heyecanla sipariş verdim . sipariş geç geldi zaten . 3 ay kullandım hiç bir faydasını göremedim . iade etmek istedim telefonu yüzüme kapattılar. hem param gitti hem saçlarım. yazıklar olsun kesinlikle almayın
Doğukan dedi ki…
Bahattin hocam yalnız değilsin malesef. Bu ürün çoğu kişide aynı etkiyi gösteriyor. Saç çıkartma hayalleriyle alınıyor kafamızda olan azıcık saçtan da ediyor. Aklı olan ürünü satın almaz. Diyelim ki aldınız gelir gelmez çöpe basın ya da iade almaya çalışın.
Mahmut dedi ki…
Kullanan ve sizi seven bir kardeşiniz olarak almayın diyorum. Bak sen 2 hafta kullanmışsın ben 1 ay kullandım saçlarım berbat durumda avuç avuç dökülüyor. Dava açacağım bu sefer verdiğim paradan daha çok mahkemeye vereceğim o yüzden Allahından bulsun hepsi sağlık bakanlığı da denetleme yapmadı sürece milletimiz mağdur olmaya devam edecektir.
erenacisu dedi ki…
Kim bilir ne kimyasallar var o şeyin içerisinde.İnsanların böyle kimyasallardan uzak durması gerekiyor bence.Bu şeylerin bir şeye yararı olmadığı gibi tam tersi zararı da oluyor.Bide buna para veriyorlar.Cidden yazık..
Kadir dedi ki…
Bu firmayı tanıyorum arkadaşlar daha öncesinde bende almayı düşündüm fakat yorumları okudukça resmen midem bulandı.Lütfen bu tarz firmalardan uzak durunuz.
Can dedi ki…
Ümitlerinizin kırılması ve ümidiniz ile güveninizin sarsılması kabul edilemez bir durumdur. İyice açılan saçlar için yapacak pek şey yok gibi. Ancak ürünü saçlarınızın tamamen dökülmesinden önce kesmeniz de nereden bakarsanız bakın mantıklı olmuş. Mağduriyetinizi giderecek sürecin, fazlasıyla uzun süreceği belli.
metinalp dedi ki…
Umarım insanlar bu tür yorumları görürlerde neyin ne olduğunun farkına varırlar. İnsan sağlığı bu şakaya gelmez, dökmesini geçtim sağlığa uzun vadede çok büyük zararları da olabilir. Bu tür kimsayallar araştırılmadan alınmamalı. Şikayetlerin hepsi tek tek dikkate alınmalıdır.
Mert dedi ki…
Böyle insanlar ve böyle firmalar yüzünden ülkemz gelişemiyor dolandırıcımız ayrı bir yandan dolandırılan ayrı bir yandan direk şikayet etsene güzel kardeşim neyi bekliyorsun bir daha dolandırılmayımı bekliyorsun bu böyle olmaz yalnız bende kullandım mavi serumdan ama bir faydasını görmeyine direk çöpe attım.
Umut dedi ki…
Mavi serum kullanıcısıyım 1 aydır ama halen bir fayda yok arkadaşımızın belirttiği gibi avuç avuç saç dökülmeleri ve cildi tahriş edici sorunları çok fazla yaşadım, psikolojik sorunlarda cabası tabi ki ama ülkemizde böyle firmalara taviz verilmemesi gerekiyor ama suç ünlülerde kullanmadıkları ürünün tanıtımını yapıyorlar yazık gerçekten yazık.
tarıksaltan dedi ki…
Bu ürünü kullanıp kısa süre içerisinde saç artışı yerine dökümü ile karşılaşan kişiler o kadar çok ki. Üstüne bir de müşteri hizmetlerine şikayet aktarıldığı zaman daha kullanıma yeni başlandığını ve kullanıma devam edildiği taktirde etkisinin görüleceği dalga geçilircesine belirtiliyor. Kesinlikle katılıyorum, uzak durulması gereken bir firma ve bir ürün.
Ahmet Ozel dedi ki…
bu urunu sac cıkarması ıcın kullanmıyormuyuz, amacı bu degıl mı cok yazık kacıncı sac dokuyor sıkayetı bu , bu sıokayetlerı cıddıye alan bır kurumun olması ve satısının ıptal olması gerekıyor
mustafasahin dedi ki…
bu firmayı çok görüyorum daha öncelerden bende merak salmıştım ama araştırma yaptığımda hakkında kendi söylemleri hariç olumlu birşey bulamadım sizede herahngi bir ürün almadan önce reklamlara kanmamanızı araştırmanızı tavsiye ederim
Ahmet İyi dedi ki…
Bu firma bu şekilde bir çok şikayet almasına rağmen hala reklamlarına devam ediyor ve ünlülerde bu reklamlarda oynuyor. Ya insan bir araştırır kontrol eder oyle oynar. Bende dökülme oldu yazdım sosyal medyadan yazık birde oynuyorsun cevap bile vermiyor reklamında oynayan düşününki firma kalkıp birde cevap versin bize. Ucuz diyorlar parayı onlar alıyor biz zarar görüyoruz. Arkadasa katılıyorum ben aldım siz almayın.
Şahin dedi ki…
Saçımın anlıma doğru olan kısımlarında hafif bi seyreklik vardı oralar dolsun diye ürünü kullanmak istedim ve alırken öyle bi tanıttılar ki dedim ki oh be ucuza kapatıyoruz sorunum çözülecek. Ancak saçımın seyrekliğinin geçmesini bırakın dökülmeye bildiğiniz seyrekleşmeye dökülmeye başladı. İade talebi başlattım bekliyorum.
veliusta dedi ki…
Doktorlara saç için ilaç kullanıyorum ama yinede dökülüyor dediğinizde size şu cevabı veriyorlar Kullandığınız ürünleri bırakın. Dökülme devam ederse sebep farklıdır ona göre ilaç öneririz.Kısaca bu gibi durumlarda doktor tavsiyesi olmadan bilinçsiz ilaç kullanımı gerçekten daha çok zrara veriyor.Yorumlar zaten yeterince açık dikkatli olmakta fayda var.Sağlık telafisi olayan bir nimet unutmayalım.
Ersen dedi ki…
Konu sağlık olunca paha biçilemez. Hele ki değerli bir sağlık olan saç sağlıysa... Bu firmanın amacı para kazanmak ama doğru olmayan bir ürünü satarak bunu yapmak. İnsanların saç sağlığı ile oynamaya hakları yok. Mağduriyetiniz için çok üzüldüm, geçmiş olsun. Yasal yollara geç olmadan başvurmayı ihmal etmeyin.
Mustafa68 dedi ki…
Bu ürün nasıl hala piyasada bu kadar yaygın olarak satılıyor anlamıyorum. Herkes saç döktüğünü ve iade yapmadıkları konusunda şikayetçi. Hepimiz bakanlığa şikayet edersek bence bu ürünün satılması yasaklanır. Yoksa bir çok insan mağdur olacak.
ömer dedi ki…
Doktorunuzun tavsiyesi dışında böyle ürünleri kullanmayın lütfen. Size yan etkisi olan bir madde var belki o yüzden bu hale geldiniz. Tavsiyem gerekli şikayetleri yapıp en kısa zamanda doktorunuzla görüşmeniz. O size önersin ney yapıp yapmıyacağınızı.
Fırat dedi ki…
Hangi şikayete baksam herkes çok fazla saç dökmesinden şikayetçi. Nasıl bir kimyasal içeriyor ki bu denli dökülme yapıyor ve okuduğum bazı yorumlarda da bazı kişilerin cildini irrite ediyormuş. Dikkatli olmakta fayda var.
vakkassahin dedi ki…
Arkadaşlar bu tür firmalardan ürünler almadan önce iyice araştırıp dikkatlice firmalar hakkında bilgi edinmek kullanan insanların deneyimlerini öğrenmek yorumlara bakmak her zaman sizin karınıza ve yararınıza olacaktır.
Mehmet dedi ki…
5 şişe aldım daha 1 hafta kullandım deli gibi dökülmeye başladı saçlarım bu nasıl bi üründür Allah belanızı versin yalancı adiiler

Diğer Şikayetler

Uraw Tüy Dökücü Ve Azaltıcı Sprey

Hiçbir şekilde tüyleri dökmüyor 10 dakika bekletmeme rağmen tüylerimin yarısından çoğu dökülmedi memnun kalmadım yanında maske ve jel veriyorlardı ama jelde gelmedi çok büyük ümitlerle almıştım maalesef beklentilerimi karşılamadı uraw kozmetik iade istiyorum

Uraw Kozmetik Hakkında Şikayetim Var Lütfen Çözüm Üretiniz

Merhaba. Şikayetlerimi sıralamak istiyorum. Tüy dökücü azaltıcı aldım. 1 -kargo geldi ağzında maske yok. 2-kapıda kredi kartı dedim pos makinesi bozuk dedi nakit vermek zorunda bırakıldım. 3-iki şişe aldım birisi dökülmüş kutunun içinde mahvolmuş. 4- spatula ile kazıyın diyorsunuz spatula yok içinde. 5 - en kızdığım ise 3 defa püskürttüm 4. De bozuldu mekanizma püskürtmüyor. 5- umarım işe yarar bir şeydir.

Uraw Kozmetik mavi serum korkunç yan etki ( cinsel İktidarsızlık )

Şubat 17, 2020 Uraw Cosmetics'ten 6 adet blue hair serum aldım. 100 gün kadar kullandım. Herhangi bir yararı olmamakla birlikte 40-45 günlük kullanım sonrası libido his kaybı yaşamaya başladım. ( Cinsel İsteksizlik ) bunu kendilerine belirttiğimde ise üründe böyle bir etki olmadığını dile getirdiler. 28 yaşında bir insanım ve daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım. Her neyse belki psikolojiktir diye kullanmaya devam ettim. Fakat bu sorun gün geçtikte dahada arttı. İyice can sıkıcı bir hale geldi ve 100 gün kullanım sonunda kullanmayı bırakıp iade ettim. iade etmemin üstüne 1 aydan fazla bir süre geçmesine rağmen aynı sorun devam etmekte. Kendilerine yine bu sorun için mesaj attım AMA cevap yine aynı. Kullanmadan önce birkaç kişi bu sorunun yaşanacağını söylemişti ve ben kulak asmamıştım çünkü o kadar ünlü reklamında oynadı TV'lerde reklamı vardı vs. Hem hiçbir işe yaramayıp hem insanların cinsel hayatlarını bitirecek seviyeye getiren bir ürün satıyorlar ve buna dur diyende

Uraw Tüy Dökücü Sprey Kesinlikle İşe Yaramıyor

Uraw'ın kendi web sitesi üzerinden sipariş vermiş olduğum reklamlarda anlata anlata bitiremedikleri tüy dökücü spreyi üzerinde yazan tüm kullanım talimatını uygulayarak kullandım. Ancak kesinlikle hiçbir işe yaramıyor. Üstelik inanılmaz rahatsız edici bir kokuya sahip. Vaat ettiklerini yerine getirmeyen bir ürün olduğu için firma yetkililerin benimle iletişime geçmesini ve ürünün iade işlemlerinin başlatılmasını istiyorum!

Mavi suyun babası Bingöllü fatih Saç çıkaran binox serum şampuan

Bir zamanlar bingöllü fatih saç çıkaran losyon olarak Türkiyenin gündemini meşgul eden ilaç, şimdilerde Saç çıkaran binox olarak gündemi meşgul etmekte. Bingöllü fatih ürettiği doğal sebze meyve bitki içerikli ilacına binox markası olarak patent almayı başarmış. Bingöllü Fatih'e ruhsatsız ürün adı altında açılan davalar sonucunda bingöllü fatih el yapımı ürünlerini zorunluluk gereği binox olarak patentlemiş. Yasal süreçte sipariş alımlarını durdurmak zorunda bırakılan bingöllü fatih uzun dönem alış verişi durdurmuş. Bu dönemden sonra ortaya hileler çıkmaya başlıyor. Türkiyenin dört bir yanında dünyada ilk kez saç çıkarmayı başaran bir mavi su konuşuluyor. Hali ile insanlar arayışta ve bu mavi sıvıyı kullananları görenler kendileri de heyecan ile sabırsızlıkla kullanmak istiyor. Evet kabul etmek gerekiyor ki Türkiye ve hatta dünyanın bir çok ülkesinde Bingölden gelen bir mavi suyun saç çıkardığı konuşuluyor. Üstelik ortada ne bir reklam var nede sosyal medya çığırtkanlığı. Fısıltı g

Uraw Kozmetik Kurye Bir Haftadır Gelmedi

Telefonu açmıyorlar. WhatsApp hesabını silmişler. Kendilerine ulaşılamıyor. 2 haftadır kurye bağcılara geziniyor. Galiba bir türlü gelemedi. Bunun televizyonlarda güvenilir bir marka gibi yayınlanmasını eczanelerde satılıyor olmasını kınıyorum. Tüketici Hakları bu durumla ilgilensin göreve çağırıyorum.

Uraw kozmetik mavi serum iç organlara yan etki yapıyor

Şubat 12, 2020 Uraw Kozmetik Mavi serumu saç çıkaracak diye 5 ay kullandım. İlk başlarda saç dökülmesi kesildi ve iki ay içinde tüylenme ve saç çıkması başladı. Sonradan saçlar çıktıktan sonra roller tarak kullanmayı bıraktım. 3 aydan sonra saç derimde kaşıntı ve pullanma ile birlikte dökülmeler başladı. Saç derisiyle birlikte saçlarım dökülmeye başladı. Mavi serumu kullanmayı 10 gün bıraktım. Bu süre zarfında saç derimi nemlendirici takviyesiyle iyileştirdim. Saç derim düzeldikten sonra tekrar Mavi seruma başladım. Fakat iki günlük kullanım sonunda saç derim tekrar pul pul kuruyup dökülmeye başladı. Serumu kullanmayı bıraktım. Saç derisi iyileşince 5 ay sonunda başladığım noktaya geri geldim. Şu an için Mavi serumun saç derimden başka hangi iç organlarıma zarar verdi veya vücuduma nasıl bir zararı oldu bilinmiyor. Uraw Kozmetik'e şikayetimi ilettiğimde bana doktora müracaat etmemi söylediler. Bende yeni kullanacaklara veya kullananlara tekrar düşünmelerini belirtiyorum.

Uraw Kozmetik Blue Serum Yan Etkisi

Uraw blue hair reklamları görünce takip etmeye başladım. Reklamlarında tanıdık ünlü kişilerinde yer alması bana güven verdi. 2 aydan fazla takipteydim ve Eylül ayında ürünü almaya karar verdim. Şiparişi ettim ürün 3 günde elime ulaştı. Ürünü kullanmaya başladım. Sabah akşam 2. günde sürdüm bende saçın ön tarafına ve sakal çıkmayan bölgelere sürdüm kabardı kızardı, kaşıntıdan delirdim su akmaya başladı. Mendil ile sürekli sildim bıraktım. Bir hafta sonra yeniden sürdüm aynı şeyleri yaşadım. Bu sefer daha beter oldu. Kafamdan sarı su şeklinde akmaya başladı. 3 gün durduramadım mendil yetiştiremedim. Uykudan kalkıp kafamı silmeye başladım tansiyonum yükseldi. İletişime geçtim durumu anlattım firmaya, bana dedikleri cildiyeye gidip alerji olduğunuza dair rapor alıp ürün iadesi yapalım. Sağlık ocağına gittim bu durumu anlattım doktorlar internet üzerinden bu türde ürün alanlara kızıyorlar biraz zor rapor alırsın dedi bana. Ona rağmen Devlet Hastanesi cildiye randevu için 182 aradım 1 Ka

Uraw Kozmetik Teslim Edilmeyen Kargo

Uraw Kozmetik'ten gönderilen 848376510615 takip numaralı kargom kargo hareketlerinde Ege transferden 10 gündür Urla şubesine varmak üzere yolda görünüyor. Kurye yürüseydi bile gelmiş olurdu. Bu gecikmeyi çözemedim. Ayrıca Uraw Kozmetik'ten bu siparişi 1 Ağustos'ta vermiştim kargoya kendi sayfalarında 3 Ağustos'ta vermiş görünüyor. Araştırdığımda Emay adlı aracı şirketin,10 Ağustos'ta kargoya verdiğini öğreniyorum. Sorumluluk almıyorlar sadece siparişi ve paramızı alıyorlar. Ürün bize ulaşmış ulaşmamış ya da 1 ayda gelmiş umurlarında değil.

Uraw Kozmetik Antibakteriyel Jel Hediyesi Gelmedi

Uraw kozmetikten aldığım tüy dökücü ve azaltıcı kremin içinden antibakteriyel jel hediyesi çıkmadı. Ayrıca ürün cumartesi kargoya verildi gözüküyordu fakat mesaj bana salı günü geldi. Kargo takipten baktığım zaman da Salı günü verildiği gözüküyordu. Antibakteriyel jelin gönderilmesini talep ediyorum.