Ana içeriğe atla

Uraw mavi serum ve b5 forte şampuan etkisi yok

Arkadaşlar kullanırken çok dikkat edin ben 5 aydır kullanıyorum ve iki gün önce bıraktım. 5 aydır saç dökülmem yoktu fakat şu an saç dökülmesi başladı ne yapsam engel olamıyorum. Bitkisel çözümler arıyorum hala ve b5 forte şampuan önerdiler. Maalesef etki bile etmiyor sanki. 2 haftadır kullanıyorum dökülme durmuyor hiçbir şey için garanti yok bunu bilin. Seviniyordum çıktı saçlar diye ama maalesef eski haline döndü diyebilirim. Öğrenmek isteyenlere de fotoğraf atabilirim.Detaylı tarihli fotolar çekmiştim şunu bilin bende öyle oldu dökülmeme garantisi yok maalesef benim şu an vaziyetim bu.


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Diğer Şikayetler

Uraw Kozmetik Mavi Serum Saç Çıkarmıyor

Ağustos, 2020 Uraw Kozmetik'in internet sitesinde ilk etapta 2 adet daha sonrada 6 adet Mavi serum aldım.   Sözde ilk bir ayda saç çıkartıyor diye satışı yapılan mavi serumu 8 aydır kulandım. Üstelik kendileri tarafında verilen talimatlara uyarak.   Ancak hiçbir faydası olmadı. Bu serum hiçbir işe yaramıyor. Paranızı boş yere vermeyin. Ben yaklaşık olarak 1000 TL ödedim çöpe gitti. 

Uraw Kozmetik Prime color Ürün Kalitesizliği

Uraw Kozmetik'den 7 parça ürü aldım. Hiçbir sonuç alamadığım birinci ürün "Prime color" beyaz saçları ana rengine döndürüyor diye kullandık. İki buçuk ay hiçbir sonuç almadım. Ben ve iki kız arkadaşım daha kullandık hiçbir sonuç almadık. İade için de yorucu bir iletişim süreci yaşadım. Showroom'dan aldık gidip görelim diye. Hiçbir ürününden memnun kalmadım. Kirpik serumu dış kabı bile iki günde çatladı. Prime color ürününün saçları ana rengine dönüştüğüne inanmıyorum. Ünlülerin de 2,5 ay bu ürünü kullanıp sonra insanlara önerdiğine hiç inanmıyorum. Ayrıca başlangıç için küçük bir kısma uygulamaya başladım. Aynı sonuç mecbure dip boya yapmak zorunda kaldım. Üarkadaşımızın sonuçları.

Uraw Kozmetik İzinsiz Satış

Uraw kozmetik Mavi serum ürününü bir haftadır araştırıyorum. Ama ne yazık ki ürün hiçbir eczanede yok ve sağlık bakanlığının izni yok. Ecza depolarında böyle bir serum yok ama internette reklamlar çok iyi dönüyor. Müşteri hizmetlerini aradım. Anadolu yakasında hangi eczanelerde var diye bana sadece Acıbadem de h... L eczanesinde var dediler. Bende eczaneyi direk aradım ürünü sormak için ama böyle bir ürünün olmadığını söylediler. Daha sonra tekrardan müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer Avrupa yakasında Başakşehir de p... K eczanesini bir arayın dediler ve aradım evet böyle bir ürün var dediler. Ben de sordum, bu ürünün hiçbir ecza deposunda olamadığını ve nasıl temin ettiğini sordum. Size ne nasıl temin edersem ederim dedi. Eczanede bakanlığın izni olmadan hiçbir tıbbi ürün satılamaz.

Uraw Kozmetik mavi serum korkunç yan etki ( cinsel İktidarsızlık )

Şubat 17, 2020 Uraw Cosmetics'ten 6 adet blue hair serum aldım. 100 gün kadar kullandım. Herhangi bir yararı olmamakla birlikte 40-45 günlük kullanım sonrası libido his kaybı yaşamaya başladım. ( Cinsel İsteksizlik ) bunu kendilerine belirttiğimde ise üründe böyle bir etki olmadığını dile getirdiler. 28 yaşında bir insanım ve daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım. Her neyse belki psikolojiktir diye kullanmaya devam ettim. Fakat bu sorun gün geçtikte dahada arttı. İyice can sıkıcı bir hale geldi ve 100 gün kullanım sonunda kullanmayı bırakıp iade ettim. iade etmemin üstüne 1 aydan fazla bir süre geçmesine rağmen aynı sorun devam etmekte. Kendilerine yine bu sorun için mesaj attım AMA cevap yine aynı. Kullanmadan önce birkaç kişi bu sorunun yaşanacağını söylemişti ve ben kulak asmamıştım çünkü o kadar ünlü reklamında oynadı TV'lerde reklamı vardı vs. Hem hiçbir işe yaramayıp hem insanların cinsel hayatlarını bitirecek seviyeye getiren bir ürün satıyorlar ve buna dur diyende

Uraw Mavi Su Saçlarım Dökülüyor

Yaklaşık 20 gündür eczaneden aldığım uraw Mavi suyu seyrelmiş saçlarımı korumak güçlendirmek için aldım ve kullandım. Ama malesef saçlarım gün geçtikçe daha fazla dökülmeye başladı. Şu an yine kullandım. Üşenmedim saydım sürüp masaj yapma esnasında havlunun üstünde 120 saç teli bunalıma girdim resmen. Çekince bile 3 taneden fazla gelmeyen saç şimdi çırpınca dökülüyor. Her gün düzenli sabah akşam kullanıyorum. 2 günde bir roller sürüyorum. Şampuan kullanmayı bile bıraktım. Bittim sabunu ile yıkıyorum. Fakat işe yaramıyor. Onu bırak dökülen saçlar psikolojimi bozdu. Hiç bunun çeyreğinin bile döküldüğünü görmemiştim. Resmen saç dökme ilacı

Saç çıkaran binox yeni facebook adresini açtı

Saç çıkaran serum   2015 yılında buluşu olan Mavi suyun ilk mucudi olan Bingöllü fatih, 2019 yılında sağlık bakanlığı onayı da alarak mavi suya binox adını vermişti. Kısa sürede popülerlik yakalayıp talebe yetişemeyen Binox maalesef kozmetik firmalarının bu boşluğu doldurmak adına sahte mavi serum üreterek TV reklamları, instagram, facebook, Twitter vb reklamlar ile Türkiyenin gündemine oturmuştu. Mavi suyun adının bu sahte ürünler ile lekeleneceğini düşünen bingöllü fatih binox mavi suyun rengini beyaz serum çevirmişti. Ürettiği ürünün etkilerine güvendiği için rengini değiştirmişti. Saç çıkaran serum Binox öncesi sonrası  Buna rağmen kozmetik firmaları önce bingöllü fatihin youtube hesaplarını şikayet ederek kapattılar. Daha sonra Twitter ve instagram üzerinde doldukça takipçi sayısı fazla olan Binox hesaplarını da bu şekilde kapatmayı başardılar. Bunun üzerine bingöllü fatih facebook hesabında öncesi sonrası resimleri paylaşarak daha fazla kitleye ulaştı. Öyleki bu sayfa tüm mavi se

Mavi suyun babası Bingöllü fatih Saç çıkaran binox serum şampuan

Bir zamanlar bingöllü fatih saç çıkaran losyon olarak Türkiyenin gündemini meşgul eden ilaç, şimdilerde Saç çıkaran binox olarak gündemi meşgul etmekte. Bingöllü fatih ürettiği doğal sebze meyve bitki içerikli ilacına binox markası olarak patent almayı başarmış. Bingöllü Fatih'e ruhsatsız ürün adı altında açılan davalar sonucunda bingöllü fatih el yapımı ürünlerini zorunluluk gereği binox olarak patentlemiş. Yasal süreçte sipariş alımlarını durdurmak zorunda bırakılan bingöllü fatih uzun dönem alış verişi durdurmuş. Bu dönemden sonra ortaya hileler çıkmaya başlıyor. Türkiyenin dört bir yanında dünyada ilk kez saç çıkarmayı başaran bir mavi su konuşuluyor. Hali ile insanlar arayışta ve bu mavi sıvıyı kullananları görenler kendileri de heyecan ile sabırsızlıkla kullanmak istiyor. Evet kabul etmek gerekiyor ki Türkiye ve hatta dünyanın bir çok ülkesinde Bingölden gelen bir mavi suyun saç çıkardığı konuşuluyor. Üstelik ortada ne bir reklam var nede sosyal medya çığırtkanlığı. Fısıltı g

Uraw Prime Color Hiçbir İşe Yaramadı

8 Haziran 2020 den beri uraw Prime color kullanıyorum. Ama hiçbir sonuç alamadım. Bize söylenen 40-50 gün içinde gözle görülür değişme olmasıydı. Şu an 4. Şişe bitmek üzere. Müşteri hizmetlerini aradım sonuç alamadığımı ilettim. Bana kullanıma devam etmem gerektiğini söylüyor lakin 1 yıl kullansam ve hâlâ değişim olmasa ben ömür boyu boş bir ürüne para vermiş olacağım. Şişesi 140 TL olan bir ürün. Eğer ürününüze güveniyorsanız sayın uraw cosmetic yetkilileri bana ücretsiz yollayın, saç rengim eskisine geri dönene kadar eğer dönerse ben size iki katını ödeyeceğim.

Uraw Kozmetik Hakkında Şikayetim Var Lütfen Çözüm Üretiniz

Merhaba. Şikayetlerimi sıralamak istiyorum. Tüy dökücü azaltıcı aldım. 1 -kargo geldi ağzında maske yok. 2-kapıda kredi kartı dedim pos makinesi bozuk dedi nakit vermek zorunda bırakıldım. 3-iki şişe aldım birisi dökülmüş kutunun içinde mahvolmuş. 4- spatula ile kazıyın diyorsunuz spatula yok içinde. 5 - en kızdığım ise 3 defa püskürttüm 4. De bozuldu mekanizma püskürtmüyor. 5- umarım işe yarar bir şeydir.

Uraw Kozmetik Tüy Dökücü Sprey İşe Yaramıyor

Ürünü cumartesi günü teslim aldım. Silindir bir kutu içerisinde geldi kutunun içinde ki hediyeler için ayrıca teşekkür ederim, fakat açıp baktığımda akmış olduğunu gördüm . Pazar günü uyguladım, kullanma talimatına uygun kullanmama rağmen hiçbir işe yaramadı. Marketlerde satılan herhangi bir tüy dökücü bile daha etkili. Ürünün iadesini rica ediyorum.