Ana içeriğe atla

Uraw Kozmetik Prime color Ürün Kalitesizliği

Uraw Kozmetik'den 7 parça ürü aldım. Hiçbir sonuç alamadığım birinci ürün "Prime color" beyaz saçları ana rengine döndürüyor diye kullandık. İki buçuk ay hiçbir sonuç almadım. Ben ve iki kız arkadaşım daha kullandık hiçbir sonuç almadık. İade için de yorucu bir iletişim süreci yaşadım. Showroom'dan aldık gidip görelim diye. Hiçbir ürününden memnun kalmadım. Kirpik serumu dış kabı bile iki günde çatladı. Prime color ürününün saçları ana rengine dönüştüğüne inanmıyorum. Ünlülerin de 2,5 ay bu ürünü kullanıp sonra insanlara önerdiğine hiç inanmıyorum. Ayrıca başlangıç için küçük bir kısma uygulamaya başladım. Aynı sonuç mecbure dip boya yapmak zorunda kaldım. Üarkadaşımızın sonuçları.


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Diğer Şikayetler

Uraw Kozmetik Hakkında Şikayetim Var Lütfen Çözüm Üretiniz

Merhaba. Şikayetlerimi sıralamak istiyorum. Tüy dökücü azaltıcı aldım. 1 -kargo geldi ağzında maske yok. 2-kapıda kredi kartı dedim pos makinesi bozuk dedi nakit vermek zorunda bırakıldım. 3-iki şişe aldım birisi dökülmüş kutunun içinde mahvolmuş. 4- spatula ile kazıyın diyorsunuz spatula yok içinde. 5 - en kızdığım ise 3 defa püskürttüm 4. De bozuldu mekanizma püskürtmüyor. 5- umarım işe yarar bir şeydir.

Uraw Tüy Dökücü Ve Azaltıcı Sprey

Hiçbir şekilde tüyleri dökmüyor 10 dakika bekletmeme rağmen tüylerimin yarısından çoğu dökülmedi memnun kalmadım yanında maske ve jel veriyorlardı ama jelde gelmedi çok büyük ümitlerle almıştım maalesef beklentilerimi karşılamadı uraw kozmetik iade istiyorum

Uraw Kozmetik Kurye Bir Haftadır Gelmedi

Telefonu açmıyorlar. WhatsApp hesabını silmişler. Kendilerine ulaşılamıyor. 2 haftadır kurye bağcılara geziniyor. Galiba bir türlü gelemedi. Bunun televizyonlarda güvenilir bir marka gibi yayınlanmasını eczanelerde satılıyor olmasını kınıyorum. Tüketici Hakları bu durumla ilgilensin göreve çağırıyorum.

Uraw Tüy Dökücü Sprey Kesinlikle İşe Yaramıyor

Uraw'ın kendi web sitesi üzerinden sipariş vermiş olduğum reklamlarda anlata anlata bitiremedikleri tüy dökücü spreyi üzerinde yazan tüm kullanım talimatını uygulayarak kullandım. Ancak kesinlikle hiçbir işe yaramıyor. Üstelik inanılmaz rahatsız edici bir kokuya sahip. Vaat ettiklerini yerine getirmeyen bir ürün olduğu için firma yetkililerin benimle iletişime geçmesini ve ürünün iade işlemlerinin başlatılmasını istiyorum!

Uraw Kozmetik Antibakteriyel Jel Hediyesi Gelmedi

Uraw kozmetikten aldığım tüy dökücü ve azaltıcı kremin içinden antibakteriyel jel hediyesi çıkmadı. Ayrıca ürün cumartesi kargoya verildi gözüküyordu fakat mesaj bana salı günü geldi. Kargo takipten baktığım zaman da Salı günü verildiği gözüküyordu. Antibakteriyel jelin gönderilmesini talep ediyorum.

Uraw Kozmetik Yan Etki Yaptı Vücudum Kan Topladı

Ağustos, 2020  Ürünü dün aldım ve kullandım. Belirli bölgeleri döktü. Tenimi mahvetti. Bazı bölgeleri kan topladı . İlgili kişi iletişime geçsin yoksa şikayet edeceğim. Müşteri danışmanından bağlanmaya çalışıyorum o da yok. Ne biçim iş yapıyorsunuz kardeşim. Buna çözüm bulunmasını istiyorum.

Uraw Kozmetik Mavi Serum Yan Etki Yaptı!

Uraw Kozmetik'ten aldığım Mavi serum 1,5 aydır kullanıyorum. Kafam yara içinde kaldı elleyemiyorum. Buna onay veren sağlık bakanlığınıda ve bu ilacı çıkaranları Allah'a havale ediyorum. Hiçbir işe yaramadı daha çok cildimi bozdu. Konu ile alakalı link : Uraw Kozmetik Sağlık Bakanlığı Onayı yalanı

Uraw kozmetik mavi serum iç organlara yan etki yapıyor

Şubat 12, 2020 Uraw Kozmetik Mavi serumu saç çıkaracak diye 5 ay kullandım. İlk başlarda saç dökülmesi kesildi ve iki ay içinde tüylenme ve saç çıkması başladı. Sonradan saçlar çıktıktan sonra roller tarak kullanmayı bıraktım. 3 aydan sonra saç derimde kaşıntı ve pullanma ile birlikte dökülmeler başladı. Saç derisiyle birlikte saçlarım dökülmeye başladı. Mavi serumu kullanmayı 10 gün bıraktım. Bu süre zarfında saç derimi nemlendirici takviyesiyle iyileştirdim. Saç derim düzeldikten sonra tekrar Mavi seruma başladım. Fakat iki günlük kullanım sonunda saç derim tekrar pul pul kuruyup dökülmeye başladı. Serumu kullanmayı bıraktım. Saç derisi iyileşince 5 ay sonunda başladığım noktaya geri geldim. Şu an için Mavi serumun saç derimden başka hangi iç organlarıma zarar verdi veya vücuduma nasıl bir zararı oldu bilinmiyor. Uraw Kozmetik'e şikayetimi ilettiğimde bana doktora müracaat etmemi söylediler. Bende yeni kullanacaklara veya kullananlara tekrar düşünmelerini belirtiyorum.

Uraw Kozmetik mavi serum korkunç yan etki ( cinsel İktidarsızlık )

Şubat 17, 2020 Uraw Cosmetics'ten 6 adet blue hair serum aldım. 100 gün kadar kullandım. Herhangi bir yararı olmamakla birlikte 40-45 günlük kullanım sonrası libido his kaybı yaşamaya başladım. ( Cinsel İsteksizlik ) bunu kendilerine belirttiğimde ise üründe böyle bir etki olmadığını dile getirdiler. 28 yaşında bir insanım ve daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım. Her neyse belki psikolojiktir diye kullanmaya devam ettim. Fakat bu sorun gün geçtikte dahada arttı. İyice can sıkıcı bir hale geldi ve 100 gün kullanım sonunda kullanmayı bırakıp iade ettim. iade etmemin üstüne 1 aydan fazla bir süre geçmesine rağmen aynı sorun devam etmekte. Kendilerine yine bu sorun için mesaj attım AMA cevap yine aynı. Kullanmadan önce birkaç kişi bu sorunun yaşanacağını söylemişti ve ben kulak asmamıştım çünkü o kadar ünlü reklamında oynadı TV'lerde reklamı vardı vs. Hem hiçbir işe yaramayıp hem insanların cinsel hayatlarını bitirecek seviyeye getiren bir ürün satıyorlar ve buna dur diyende

Uraw Kozmetik Ciddi Saç Döküyor

Uraw Kozmetik 'ten yaklaşık 3 hafta önce aldığım serumu kullanıyorum saçlarım felaket şekilde dökülmeye başladı. Avuç avuç saç döküyor. Mavi serum mağduru olarak yazıyorum. Arkadaşlar uraw kozmetik ' ten 2 tüp aldım. Bir ümitle kullanmaya başladım. Gerçekten sonuç çok kötü olan saçlarım iyice açıldı. Kesinlikle insaniyet namına bu yorumu yazıyorum almayın. Parasını geçtim gerçekten olan saçlarınızı kaybedersiniz. Ben yaşadım siz yaşamayın saygılarla iyi günler dilerim...