Ana içeriğe atla

Alerji yaptığı için iade etmek istedim ama firma iade almıyor

09/10/2019 #18318 sipariş numarası ile fiyatı daha da düştüğü için 6 adet Uraw Mavi serum ve 2 Adet şampuan aldım. Uraw sürekli sosyal medya hesaplarından memnun kalmazsanız iade edebilirsiniz diye reklam yapıyor. Ben de sitesine baktığımda gayet güvenilir bir firma imajı algıladım ancak sitede bulunan iade butonu işe yaramıyor maalesef.

3. serumdayken daha önce bende hiç olmayan bir alerjiyle karşılaştım şüphelendiğim için kullanımı bıraktım. Bende kalan hiç açılmamış 3 serum ve 1 şampuanı iade başvurusunda bulundum ancak firma iade almıyor. Firmanın ürünlerin arkasında durmasını ve sosyal medya hesaplarında yaptığı reklam ve sözleri yerine getirmesini bekliyorum.


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Uygar dedi ki…
Kardeşim sizi anlamak çok zor insan alacağı ürünü araştırır öyle karar verir alır sizin gibi yüzlerce şikayet okudum yan etki görüp iade etmek istemişler hepsi de ürünü alana kadar çok alakalılar ürünü iade edince bakmıyorlar diyorlar okumadınız mı

Diğer Şikayetler

Uraw Tüy Dökücü Ve Azaltıcı Sprey

Hiçbir şekilde tüyleri dökmüyor 10 dakika bekletmeme rağmen tüylerimin yarısından çoğu dökülmedi memnun kalmadım yanında maske ve jel veriyorlardı ama jelde gelmedi çok büyük ümitlerle almıştım maalesef beklentilerimi karşılamadı uraw kozmetik iade istiyorum

Uraw Kozmetik Mavi Serum Yan Etki Yaptı!

Uraw Kozmetik'ten aldığım Mavi serum 1,5 aydır kullanıyorum. Kafam yara içinde kaldı elleyemiyorum. Buna onay veren sağlık bakanlığınıda ve bu ilacı çıkaranları Allah'a havale ediyorum. Hiçbir işe yaramadı daha çok cildimi bozdu. Konu ile alakalı link : Uraw Kozmetik Sağlık Bakanlığı Onayı yalanı

Uraw Kozmetik mavi serum korkunç yan etki ( cinsel İktidarsızlık )

Şubat 17, 2020 Uraw Cosmetics'ten 6 adet blue hair serum aldım. 100 gün kadar kullandım. Herhangi bir yararı olmamakla birlikte 40-45 günlük kullanım sonrası libido his kaybı yaşamaya başladım. ( Cinsel İsteksizlik ) bunu kendilerine belirttiğimde ise üründe böyle bir etki olmadığını dile getirdiler. 28 yaşında bir insanım ve daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım. Her neyse belki psikolojiktir diye kullanmaya devam ettim. Fakat bu sorun gün geçtikte dahada arttı. İyice can sıkıcı bir hale geldi ve 100 gün kullanım sonunda kullanmayı bırakıp iade ettim. iade etmemin üstüne 1 aydan fazla bir süre geçmesine rağmen aynı sorun devam etmekte. Kendilerine yine bu sorun için mesaj attım AMA cevap yine aynı. Kullanmadan önce birkaç kişi bu sorunun yaşanacağını söylemişti ve ben kulak asmamıştım çünkü o kadar ünlü reklamında oynadı TV'lerde reklamı vardı vs. Hem hiçbir işe yaramayıp hem insanların cinsel hayatlarını bitirecek seviyeye getiren bir ürün satıyorlar ve buna dur diyende

Saç çıkaran binox yeni facebook adresini açtı

Saç çıkaran serum   2015 yılında buluşu olan Mavi suyun ilk mucudi olan Bingöllü fatih, 2019 yılında sağlık bakanlığı onayı da alarak mavi suya binox adını vermişti. Kısa sürede popülerlik yakalayıp talebe yetişemeyen Binox maalesef kozmetik firmalarının bu boşluğu doldurmak adına sahte mavi serum üreterek TV reklamları, instagram, facebook, Twitter vb reklamlar ile Türkiyenin gündemine oturmuştu. Mavi suyun adının bu sahte ürünler ile lekeleneceğini düşünen bingöllü fatih binox mavi suyun rengini beyaz serum çevirmişti. Ürettiği ürünün etkilerine güvendiği için rengini değiştirmişti. Saç çıkaran serum Binox öncesi sonrası  Buna rağmen kozmetik firmaları önce bingöllü fatihin youtube hesaplarını şikayet ederek kapattılar. Daha sonra Twitter ve instagram üzerinde doldukça takipçi sayısı fazla olan Binox hesaplarını da bu şekilde kapatmayı başardılar. Bunun üzerine bingöllü fatih facebook hesabında öncesi sonrası resimleri paylaşarak daha fazla kitleye ulaştı. Öyleki bu sayfa tüm mavi se

Uraw mavi serum minoxidil ve doğum kontrol hapı içeriyor

Şubat 24, 2020 TÜBİTAK'tan alındığı iddia edilen resimde geçen rapor doğru mu acaba? Rapordaki İçeriğinde doğum kontrol hapı ve Minoxidil olduğu yazıyor. Kutu içeriğinde bu maddeler yazmıyor. Minoxidil'in %5'ten fazla içermesi özellikle erkekler için son derece riskli.

Uraw Kozmetik B5 Forte Şampuan Daha Çok Saç Dökmesi

Ağustos, 2020  4 aydır bu şampuanı kullanmama rağmen hala bir gelişme yok. Hatta öncekine göre daha çok dökülme yaptı. İlk kullanmalarda dökülmeyi açıkça fark ettim. Ama yine de devam ettim. Belki bir süre kullanımda geçer diye ama nafile. Reklamların hiçbir aslı olmadığını anladım. Şimdi saçlarım daha da döküldü.

Uraw Kozmetik İzinsiz Satış

Uraw kozmetik Mavi serum ürününü bir haftadır araştırıyorum. Ama ne yazık ki ürün hiçbir eczanede yok ve sağlık bakanlığının izni yok. Ecza depolarında böyle bir serum yok ama internette reklamlar çok iyi dönüyor. Müşteri hizmetlerini aradım. Anadolu yakasında hangi eczanelerde var diye bana sadece Acıbadem de h... L eczanesinde var dediler. Bende eczaneyi direk aradım ürünü sormak için ama böyle bir ürünün olmadığını söylediler. Daha sonra tekrardan müşteri hizmetlerini aradım. Bu sefer Avrupa yakasında Başakşehir de p... K eczanesini bir arayın dediler ve aradım evet böyle bir ürün var dediler. Ben de sordum, bu ürünün hiçbir ecza deposunda olamadığını ve nasıl temin ettiğini sordum. Size ne nasıl temin edersem ederim dedi. Eczanede bakanlığın izni olmadan hiçbir tıbbi ürün satılamaz.

Uraw kozmetik mavi serum iç organlara yan etki yapıyor

Şubat 12, 2020 Uraw Kozmetik Mavi serumu saç çıkaracak diye 5 ay kullandım. İlk başlarda saç dökülmesi kesildi ve iki ay içinde tüylenme ve saç çıkması başladı. Sonradan saçlar çıktıktan sonra roller tarak kullanmayı bıraktım. 3 aydan sonra saç derimde kaşıntı ve pullanma ile birlikte dökülmeler başladı. Saç derisiyle birlikte saçlarım dökülmeye başladı. Mavi serumu kullanmayı 10 gün bıraktım. Bu süre zarfında saç derimi nemlendirici takviyesiyle iyileştirdim. Saç derim düzeldikten sonra tekrar Mavi seruma başladım. Fakat iki günlük kullanım sonunda saç derim tekrar pul pul kuruyup dökülmeye başladı. Serumu kullanmayı bıraktım. Saç derisi iyileşince 5 ay sonunda başladığım noktaya geri geldim. Şu an için Mavi serumun saç derimden başka hangi iç organlarıma zarar verdi veya vücuduma nasıl bir zararı oldu bilinmiyor. Uraw Kozmetik'e şikayetimi ilettiğimde bana doktora müracaat etmemi söylediler. Bende yeni kullanacaklara veya kullananlara tekrar düşünmelerini belirtiyorum.

Uraw mavi serum kalp çarpıntısı ve cinsel sorunlara neden oluyor

Kesinlikle kullanmamanızı tavsiye ediyorum. Birincisi kalp çarpıntısı ikinci olarak cinsel sorunlara neden olmakta... Bununla birlikte daha bir sürü sorun var. 3 şişe aldım birini bile kullanmadan kestim. Bu şikayetin orjinali https://sikayetvarblog.blogspot.com/2019/11/10.html da yorum olarak yer almaktadır.