Ana içeriğe atla

Uraw Kozmetik Blue Serum Yan Etkisi

Uraw blue hair reklamları görünce takip etmeye başladım. Reklamlarında tanıdık ünlü kişilerinde yer alması bana güven verdi. 2 aydan fazla takipteydim ve Eylül ayında ürünü almaya karar verdim. Şiparişi ettim ürün 3 günde elime ulaştı. Ürünü kullanmaya başladım. Sabah akşam 2. günde sürdüm bende saçın ön tarafına ve sakal çıkmayan bölgelere sürdüm kabardı kızardı, kaşıntıdan delirdim su akmaya başladı. Mendil ile sürekli sildim bıraktım. Bir hafta sonra yeniden sürdüm aynı şeyleri yaşadım. Bu sefer daha beter oldu. Kafamdan sarı su şeklinde akmaya başladı. 3 gün durduramadım mendil yetiştiremedim. Uykudan kalkıp kafamı silmeye başladım tansiyonum yükseldi. İletişime geçtim durumu anlattım firmaya, bana dedikleri cildiyeye gidip alerji olduğunuza dair rapor alıp ürün iadesi yapalım. Sağlık ocağına gittim bu durumu anlattım doktorlar internet üzerinden bu türde ürün alanlara kızıyorlar biraz zor rapor alırsın dedi bana. Ona rağmen Devlet Hastanesi cildiye randevu için 182 aradım 1 Kasım'a gün veriyor özel hastaneye gitsem SSK li olmama rağmen 100 TL muayene rapor alsam bile 20 TL'de kargo iadesi parası, urunu size iade etsem ne olur etmesem ne olur. Sonuç vazelin sürerek kaşıntı ve akıntıyı giderdim şimdilik. Ürünün reklamını yapan ünlüler ürünü kullanmadan nasıl tavsiye ediyor? Kullandı iseler o zaman önce ve sonrasındaki görüntüleri yayınlasınlar sadece bende mi alerjik durum yarattı.


Sizlerde bu şikayet hakkında alt kısımdan yorum göndererek konuya katkıda bulunabilirsiniz.

Yorumlar

Bilal dedi ki…
Reklamlar da çok sık görüyorum anlaşılan kimyasal içerik içeriyor genelde minoxidil bu tür yan etkiler yapıyor birde kadın doğum kontrol hapı geçmiş olsun
Cemil dedi ki…
Sizin ki iyi benim kafam balon oldu 3 hafta işe gidemedim
Kutlu dedi ki…
Ünlüleri dolandırıcılıklarına meze ediyorlar. Ünlülerin de bu ürünün tanıtımları yapmadan önce 2 defa düşünmeleri gerek. O kadar insan seni seviyor ve sana güveniyor. Bu ürünü satın alıyor ve sonucu hayal kırıklığı. Paradan daha önemli şeyler olmalı.
Berkan dedi ki…
Bir an önce bu tarz insan sağlığını tehlikeye atan ürünlerin piyasadan kaldırılması lazım. Ünlüleri de bu tarz ürünlerle reklam vererek alet ediyorlar. İnsanlar da olan güvenleri böyle kazanıyorlar. Asıl ürün arkadaş tavsiyesi ile olur.
Kudret dedi ki…
Çok kötü bir olay yaşamışsınız. Resmen sağlığınızı beter etmişler, sağlığınızla oynamışlar. Umarım bu ürün hemen piyasadan toplatılır. Arkadaşlar lütfen kimse şu üç beş paralık ilaçlara kanmasın yahu. Doktorunuza danışın sadece.
Burak İlk dedi ki…
Hocam çok geçmiş olsun gerçekten kötü olmuş başınıza gelenler. Serumun içindeki kimyasalların ne olduğu belli değil belki onlar yan etki etmiş olabilir. Dalga geçer gibi bir de rapor istemişler sağlık ocağından.
Faruk dedi ki…
Böyle şey mi olur hemen bu resimlerle sağlık bakanlığına gidip şikayet edin çok geçmiş olsun
Yavuz dedi ki…
Artık nasıl güveneceğiz firmalara bilmiyorum. Ünlüler sırf maddi çıkarlarını düşünerek insanların mağduriyetini hiçe sayıyor. Firmalar ise insan sağlığını önemsemeden yalan ürünler satıyor. Bir an önce ürün yasaklanıp piyasadan toplatılmalı. Geçmiş olsun umarım tez zamanda iyileşirsiniz...
Batuhan dedi ki…
Herkesin derdi para olmuş. Reklamında oynayan ünlülere güvenip ürünü sipariş veremeye karar verdim. Müşteri hizmetlerinin bana karşı tutumunu görünce gerçekten işe yaracağını düşünüp aldım. 1 hafta kadar kullandım ama bir sorun olmadı. Bir hafta geçtikten sonra aşırı terlemeye başladım ve başımda kızarıklıklar oldu. Müşteri hizmetlerini arayınca sizin alerjiniz var biz bir şey yapamayız iadeyi raporu alırsanız yaparız dediler. Hastaneye gidince benden ücret istediler. Ben de bir sonuca çıkmayacağını düşünüp Allah'a havale ettim. Allah'larından bulsunlar. Ben sadece bende oldu sandım meğer herkeste olmuş geçmiş olsun size de ağır bir tecrübe yaşamışsınız.
kemal as dedi ki…
Hocam gerçekten çok geçmiş olsun aynı şey benimde başıma geldi, başıma sürdüm ve deri altımda yanma hissettim hemen gittim yıkadım bende daha fazla sorun olmadı lanet olsun bu ürüne, verdiğim paraya üzülüyorum
Doğukan dedi ki…
Hocam çok çok geçmiş olsun. Bende sadece deri altında mavi boya bıraktı. O da 3-4 kez kafamı yıkadıktan sonra geçti. Bu lanet olası firmayı şikayet edip her yere bu durumu yazarak bunları ifşa etmeliyiz. Tekrardan geçmiş olsun.
harun dedi ki…
ürünü alıp rezil olduk . iade yok fatura yok. müşteri hizmetleri yüzümüze kapatıyor. 3 ay kullandım saçlarım daha çok döküldü. reklamlara inanmayız. kutu içeriğinde hiç bir şey yazmıyor. eczaneler satmıyor. paramızı en azından iade edin. tüketici mahkemeleri umarım bizi haklı görür.
Mahmut dedi ki…
Ünlüler zaten para kazanmak için elinden gelen herşeyi yapıyor bu yüzden ünlülere güvenip kanmayalım böyle ürünlere, aynı ürünü arkadaşımda kullanmıştı ama sonuçları pek fazla iyi olmamıştı. Aynı olayları su akmalarını o da yaşamıştı hatta bir ara peçete yetiştiremiyordu, Kısacası mavi su pişmanlıktır.
erenacisu dedi ki…
Hayır sadece sende alerji yaratmadı.Bu ürünü kullanıp senin gibi mağdur olan bir sürü insan var.Bence yapman gereken yetkili kuruluşlara başvurman.Belki manevi olarak hayal kırıklığını karşılamazlar ama en azından verdiğin parayı geri alırsın.
metinalp dedi ki…
Ünlüler için ürün önemli mi ki paralarını alırlar yollarına bakarlar. Tabi genelleme yapmamak lazım elbette dürüstleri de vardır ki ne yazık ki bu devirde herkes cebini düşünüyor, sizden duyunca şaşırdım ben de denemeden reklamda oynamak çok garip bir durum. İnsan bir düşünür bunlar acaba sahtekar mı değil mi diye.
Mert dedi ki…
Ürünü aldım rezalet birşey bu ürünleri fare ve rat larda bile denemiyorlar cildim eski haline gelecek mi bu ürünü piyasadan nasıl kaldirabiliriz benim başıma geldi başkasının başına gelmesin istiyorum para ma da yazık oldu ayrıca.
Umut dedi ki…
Allah sizi bildiği gibi yapsın bu ürünü insanlara satmayı nasıl göze alıyorsunuz hiç mi vicdanınız sızlamıyor yediğiniz para boğazınızda nasıl geçiyor hakkımı helal etmiyorum arkadaşlar eğer bu yorumu okuyorsanız bütün samimiyetimle yazıyorum en ufak bir yalan yok lütfen almayın.
tarıksaltan dedi ki…
Sizde oluşan alerjik problem aslında kısa süre içerisinde bu üründen kurtulmanızı sağlamış yani bir nevi şanslıymışsınız diyebilirim. Bu ürünü kullandıktan sonra mevcut halinden de kötü duruma düşen insanlar var. Çevremdeki bu Uraw Kozmetik vakalarından sonra herkese söylüyorum ki kesinlikle bu firmadan uzak durmalısınız.
Ahmet Ozel dedi ki…
urun satısında yan etkılerınden bahsedılmemesı ve gur saclara hızlıca kavusmayı vaad edılmesı ,ınsanlara boyle bır urunun satısını nasıl ızın verıldıgını anlamak zor gercekten bu urunu alıp kullabıp memnun olan bırı varmı gercekten, bır tane olumlu yorum okuyan arkadas varsa bılgı verebılırmu?
mustafasahin dedi ki…
Gerçekten çok üzüldüm bu ünlülerede güven olmaz zaten hepsi para için herşeyi yapacak durma gelmiş böyle reklamlarla kandırıyorlar insanları. ben şahsen rahatsız oldum çok fazla ve hakkımı hella etmiyorum sizde peşini bırakmayın şikayette falana bulunun elinizden en geliyorsa yapın derim
Ahmet İyi dedi ki…
Durumunuz muhtemelen alerji sebebi ile olmuş ve üründe gördüğüm kadarıyla herhangi bir uyarı yok. Demekki ürün içerisinde belirtilen ve bizlere duyurulmayan yan ürünler var ve bu sorun oluyor. Bendede kızarlıklık olmuştu bende bundan kaynaklı değildir diye düşündüm. Burayı okumam iyi olmuş gerçektende zaten dokuyordu birde extra alerji yapıyormuş. Kullanan arkadaşlar dikkat etsin sorun yaşayabilir ve daha kotu sorunlar yaratabilir . Dikkat edin derim arkadaslar.
Şahin dedi ki…
Çok geçmiş olsun hocam muhtemelen ürünün içinde bulunan bir sey size alerji yapmış. Acilen cildiye doktoruna gitmenizi öneririm. Eminim ilaç veya merhemle çözülecek bi sorundur. Ben de saç dökülmesinden muzdaribim bırakınca dökülme azaldı umarım durur çünkü kötü bir hal almaya başladı.
veliusta dedi ki…
Resim gerçekten kötü görünüyoır dostum umarım geçmiştir.İçim bir hoş oldu bizi bu kadar kolay nasıl kandırabilirler.Bence doktora mutlaka git sağlığından olma.Alerjik reaksiyon saçlarının tamamen kaybetmenede neden olabilir Allah korusun.Bakanlık onayı ve doktor tvaisyesi ne kadar önemli bir kere daha anlamış olduk vallahi.Dikkatli olalım lütfen.
Ersen dedi ki…
Ürünün reklamını yapan ünlüler sizin sağlığınızı düşünmüyorlar ki. Onların tek derdi para. Bir ürün yüzünden başınıza en işler gelmiş. Geçmiş olsun. Bu kadar uğraştan sonra sizin yerinizde olsaydım bu işin peşini bırakmayıp yasal yollara, bakanlıklara gerekirse cumhurbaşkanlığına kadar giderdim.
Mustafa68 dedi ki…
Benim düşüncem sorun sizden kaynaklı değil. Alerji değilsiniz yani. Sorun tam olarak firma ile alakalı. Sattıkları ürünler hiç bir işe yaramıyor. Ünlü'lerin ise bu ürünü kullanacaklarını hiç sanmıyorum. Firma gibi ünlü'lerin de gözünü para bürümüş.
ömer dedi ki…
Hocam o ney öyle, iltihaplanmış resmen. Doktorların kızmasına hiç şaşırmıyorum, neden güzeli doktorlarımız dururken böyle saçma ilaçlara, kimyasallara başvurulur ki zaten. Tüketici hakem heyetine başvurun hakkınızı arayın, doktora da mutlaka gidin, umarım daha fazla kişi mağdur olmaz.
Fırat dedi ki…
Hiç zaman kaybetmeden yetkililer, insanların sağlığını tehlikeye atan bu ürünleri piyasadan kaldırmaları gerekir. Arkadaşlar onca reklam yapan ünlü var sakın hiç birine güvenmeyin onların bizim sağlığımızı asla düşünmezler onlar için önemli olan reklamdan alacakları ücret. Resmi görünce gerçekten çok üzüldüm ürün hiç işe yaramasa tamam ama insana zarar veren bir ürün nasıl satılır? Allah tan korkun..

Diğer Şikayetler

Uraw kozmetik mavi serum iç organlara yan etki yapıyor

Şubat 12, 2020 Uraw Kozmetik Mavi serumu saç çıkaracak diye 5 ay kullandım. İlk başlarda saç dökülmesi kesildi ve iki ay içinde tüylenme ve saç çıkması başladı. Sonradan saçlar çıktıktan sonra roller tarak kullanmayı bıraktım. 3 aydan sonra saç derimde kaşıntı ve pullanma ile birlikte dökülmeler başladı. Saç derisiyle birlikte saçlarım dökülmeye başladı. Mavi serumu kullanmayı 10 gün bıraktım. Bu süre zarfında saç derimi nemlendirici takviyesiyle iyileştirdim. Saç derim düzeldikten sonra tekrar Mavi seruma başladım. Fakat iki günlük kullanım sonunda saç derim tekrar pul pul kuruyup dökülmeye başladı. Serumu kullanmayı bıraktım. Saç derisi iyileşince 5 ay sonunda başladığım noktaya geri geldim. Şu an için Mavi serumun saç derimden başka hangi iç organlarıma zarar verdi veya vücuduma nasıl bir zararı oldu bilinmiyor. Uraw Kozmetik'e şikayetimi ilettiğimde bana doktora müracaat etmemi söylediler. Bende yeni kullanacaklara veya kullananlara tekrar düşünmelerini belirtiyorum.

Uraw Kozmetik Ciddi Saç Döküyor

Uraw Kozmetik 'ten yaklaşık 3 hafta önce aldığım serumu kullanıyorum saçlarım felaket şekilde dökülmeye başladı. Avuç avuç saç döküyor. Mavi serum mağduru olarak yazıyorum. Arkadaşlar uraw kozmetik ' ten 2 tüp aldım. Bir ümitle kullanmaya başladım. Gerçekten sonuç çok kötü olan saçlarım iyice açıldı. Kesinlikle insaniyet namına bu yorumu yazıyorum almayın. Parasını geçtim gerçekten olan saçlarınızı kaybedersiniz. Ben yaşadım siz yaşamayın saygılarla iyi günler dilerim...

Yaklaşık bir aydır Uraw kozmetik Blue Hair Mavi Serum kullanıyorum Hiç bir değişiklik olmadı

Arkadaşlar bende blue hair marka isimli Mavi Sudan aldım. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Hiç bir değişiklik olmadı Hatta dökülme aynı. 3 kutu aldım ve düzenli kullanıyorum. Sanırım bir değişiklikte olmuyacak. Ben erkek kuaförüyüm düzenli kullanan başka insanlar var. Sürekli değişiklik varmı diye traşa geliyorlar ve kimsede bir değişiklik görmedim. Kısacası kazıklanıyoruz... Resimde yer alan ilgili şikayet linki : Uraw Kozmetik'ten Aldığım Mavi Serumun Faydası Yok

Uraw Kozmetik Prime color Ürün Kalitesizliği

Uraw Kozmetik'den 7 parça ürü aldım. Hiçbir sonuç alamadığım birinci ürün "Prime color" beyaz saçları ana rengine döndürüyor diye kullandık. İki buçuk ay hiçbir sonuç almadım. Ben ve iki kız arkadaşım daha kullandık hiçbir sonuç almadık. İade için de yorucu bir iletişim süreci yaşadım. Showroom'dan aldık gidip görelim diye. Hiçbir ürününden memnun kalmadım. Kirpik serumu dış kabı bile iki günde çatladı. Prime color ürününün saçları ana rengine dönüştüğüne inanmıyorum. Ünlülerin de 2,5 ay bu ürünü kullanıp sonra insanlara önerdiğine hiç inanmıyorum. Ayrıca başlangıç için küçük bir kısma uygulamaya başladım. Aynı sonuç mecbure dip boya yapmak zorunda kaldım. Üarkadaşımızın sonuçları.

Uraw Kozmetik Gram Faydasını Görmedim

Ocak 19, 2020 Ünlüleri reklamlarda oynatarak olmuyor bu işler. Firma çok kötü. 4 şişe Mavi serum kullandım. Gram faydasını görmedim. İnsanları yanıltmaya utanmıyor musunuz kardeşim Siz ne biçim firmasınız zaten ürünü tanıtan reklamını yapan adamın tipinden anlamalıydın.

Uraw Kozmetik Hiçbir Şekilde Tüyleri Dökmüyor

Ben kendi internet sitelerindeki yorumlara bakarak almıştım ve hepsi gayet güzeldi. Ki kutuda 5 dakika yazmasına rağmen yaklaşık 20 dakika boyunca bekledim ama neredeyse 2-3 tane kıl kendini bıraktı. Kokusu da ciddi derece de ağır. Eğer cidden vaat ettiklerini karşılasaydı koku falan önemli değildi. Ama cidden çok kıllı biri bile olmama rağmen herhangi bir dökülme dahi olmadı. Maalesef Uraw Cosmetics 'ten hiç memnun kalmadım. İade garantisi sitelerinde yazıyor ama maalesef iade talebim gerçekleşmedi.

Uraw Kozmetik Bir Tane Tüyüm Bile Dökülmedi

Ben yaklaşık 20 gün önce uraw tüy dökücü sprey aldım. Kullanma talimatına birebir uygun bir şekilde kullandım ama bir tane tüyüm bile dökülmedi. Normal sudan hiçbir farkı yoktu. Defalarca denedim ama hep aynı sonuç. Verdiğim paraya ve zamana yazık oldu.

Uraw Kozmetik 331 TL'mi İade Etsinler

Https://www.urawshop.com sipariş verdim. At kuyruğu bitki özlü şampuan. Ürün geldi. 331 TL kendi sitesinde 82 TL diyor. Bunun için müşteri hizmetlerine ve WhatsApp numaralarına bildirdim. Fatura düzeltileceğini söyleyip sizlere hem mail yolu ile hem de kargo olarak yönlendireceğini söylediler. Mail hiçbir şekilde düzeltilip gönderilen bir fatura olmadı. Bugün akşam üstü kargo geldi. Açtım baktım eski gönderdikleri faturanın aynısı. Bir daha yeniden düzenleyip göndermişler. Bir şampuan 331 TL olamaz. Haydi olsun diyelim kendi resmi sitelerin de 82 TL yazıyor. Madem öyle benim 331 TL mi iade etsinler. Ürünleri açılmadı. Jilatini dahi üstünde faturada ne yazmışlarsa hangi ürünse kendilerine göndereğim.

Uraw Kozmetik Saç ve Vücuda Zararları Var

Tam 4 şişe aldım ve çöpe attım. 1 tanesini kullandım. Saça faydası yok aksine saça ve vücuda zararlı. Buraya olumlu yorum yazan firma sakinleridir. Kafamda yanmalar oldu. Derim su topladı. Olanları döküyor ve de basım dönüyor. Yan etkisi hala kafamda. Saça zerre faydası yok. Bence devlet bunu yasaklamalı. Lütfen yetkililer el atın.